چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار برای CKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار برای CKDچگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار برای CKD

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان خارجی اعمال شده است که درمان ایمن، موثر و جامع است و در بر داشت به عوارض جانبی چند طریق سال از برنامه های کاربردی بالینی است. بسیاری از بیماران خارجی درمان به عنوان ماساژ چینی توصیف می کنند. خب پس، چگونه آن را برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی کار می کند؟

مراحل عامل پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

گام اول، خیس دارو اسمزی با مایع نافذ در یک کشتی. در آغاز اعمال می شود onebag پزشکی اسمزی با onebag از مایع نافذ سپس دکتر 'دستورالعمل برای دوز دنبال کنید.

گام دوم، گرم کیسه پزشکی خیس با فر و حرارت به طور مساوی تا زمانی که همه دارو به طور کامل گرم، گرم کیسه پزشکی دقیقه 2-4 با مایکروویو در حالی که در خانه.

گام سوم، با برق. دستورالعمل های دقیق به شرح زیر است.

1.Put یک پارچه بهداشتی حدود 50 * 70cm در بستر به منظور اجتناب از آلوده پارچه تخت، هنگامی که مملو دارو به اندازه.

2.The دو صفحه الکترود در پارچه بهداشتی با 5cm لبه بالایی صفحات 'از لبه پارچه بهداشتی قرار داده است.

3.Put کیسه های خوبی گرم دارو در دو صفحه الکترود به ترتیب جدا با پارچه بهداشتی در وسط.

4.Press دو کیسه های پزشکی را با دست خود را به تخت سطح.

5.Patients دراز کشیدن بر روی دو کیسه با منطقه کلیوی حدود بخش کمر در سمت راست پشت در دو کیسه های پزشکی و لبه پایین تر از دو کلیه 10cm توسط تا دو carinas فرونتال است و مرکز کیسه های پزشکی محل دو کلیه است.

6.After دراز کشیدن، برای اولین بار به قدرت اتصال osmoscope و حالت برق را انتخاب کنید. راه خاص است به نوبه خود دکمه شدت جریان برق به تدریج از چپ به راست تا زمانی که شما احساس راحتی زمانی که بدن را وادار به شدت جریان برق خاص استفاده می شود و حفظ شدت جریان برق خاص.

کنترل 7.Time برای معالجه با برق. هر دوره برای osmoscope انتظار می رود به آخرین 45 دقیقه و بیماران می توانند 1-2 دوره، هر زمان با توجه به احساسات خود را 45-90 دقیقه در هر زمان، به عنوان مثال.

8.When روند به پایان رسید، بیماران می توانند بلند شوید، پس از قدرت قطع اول، و سپس پاک کردن مایع دارو، در منطقه کلیوی به آرامی با یک پارچه گرم و مرطوب و لباس پوشیدن برای جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی.

فوق یک فرآیند کامل با برق اسمزی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، که باید سه بار در روز گرفته شده است. و شما می توانید از کارشناسان تماس بگیرید، در این عملیات زمانی که شما مشکلات را داشته باشد.

یادداشت برای بهره برداری از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

1. کیسه های پزشکی باید از حق در منطقه کلیوی در طول فرآیند قرار داده می شود و یا اثر انتظار نمی رود می تواند به دست آورد.

2. پرس کیسه دارو را به سطح صاف، به طوری که پوست بدن می تواند کیسه نزدیک لمس. باید وجود داشته باشد فضای بین پوست و کیسه های نیست.

3. رطوبت کیسه های پزشکی. این می تواند نه بیش از حد خشک یا مقاوم در برابر بالا خواهد بود و نه می شود مدار بیش از حد مرطوب و یا کوتاه به راحتی اتفاق خواهد افتاد و پزشکی می تواند به بدن نمی شود نفوذ.

4. کنترل دما درجه حرارت پزشکی خوب خواهد بود اگر بیماران احساس راحتی.





:: برچسب‌ها: درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: